wtorek, 14 stycznia 2014

FAKE KWIATA

Cześć kochani ;*
Dzisiaj post nieco szybciej niż planowałam, ale to z tego względu, że dość mocno poruszyła mnie pewna sprawa, o której za chwilę przeczytacie..
Jak mówi tytuł - Fake, czyt. fejk.
Pewnie większość z Was wie, kim jest fake. To osoba, która w internecie podszywa się pod kogoś kim nie jest. Wstawia różne zdjęcia ( oczywiście nie swoje ), publikuje posty, komentuje, po prostu podaje się za kogoś innego, niż w rzeczywistości. Myślę, że nikt z Nas nie chciałby mieć kontaktu z kimś takim, ani tez trafić na kogoś, kto najzwyczajniej w świecie, bezkarnie oszukuje innych.
Z pewnością portal taki jak '' ASK.FM '' jest Wam dość dobrze znany, macie tam konta, odpowiadacie i zadajecie pytania. 
Do czego zmierzam...
Dawid Kwiatkowski - Nasz wspaniały idol również prowadzi askowe konto, także odpowiada na pytania, jednak robi to dość rzadko. Jak wiecie teraz w styczniu zaczął trasę, niedługo zacznie pracę nad nową płytą, jest w ciągłych rozjazdach, do tego szkoła, także nie ma zbyt wiele czasu.
Jego oficjalne konto na asku to : 

Na tym koncie są Jego filmiki, które nagrywa, zdjęcia, odpowiedzi.
Zmierzam do tego, by udowodnić Wam, że DAWID KWIATKOWSKI MA TYLKO JEDNO KONTO NA ASKU. 
Dowody ? 
Dawid na swoim oficjalnym funpage'u na facebooku dodał kiedyś posta, w sumie nie dawno, bo jakoś coś w grudniu : 
Mało tego, na Jego asku na pierwszej stronie ( i nie tylko na pierwszej )  są filmiki, które możecie obejrzeć.
Dawid także napisał, że ma tylko jedno konto, jedno jedyne, które podałam wyżej.

Wszystkie inne nie są prawdziwe.
Czy Wy naprawdę uważacie, że ktoś taki jak Dawid, ma nie wiadomo ile czasu, aby siedzieć na jakimś portalu, odpowiadać i wysyłać serduszka ? 
Noo ludzie, gdzie Wy macie rozum ? 
Nie chcę nikogo obrazić, ale jeśli nazywasz się Kwiatonator, to powinnaś wiedzieć podstawowe informacje o Nim, interesować się Jego życiem, martwić, wspierać.. No dobrze, mniejsza z tym ( o tym w następnym poście, ponieważ to też ważny temat. ) 

Ostatnio spotkała mnie niemiła sytuacja..
Przeglądając aski natrafiłam na kilka fejkowskich kont Kwiatka. 
Na spokojnie postanowiłam poinformować osoby, które pisały i zadawały pytania do owych fejków, że to nie jest prawdziwe konto Dawida i że ktoś się po prostu podszywa. I co mnie spotkało ? 
Oczywiście wielki zawód i przykrość, noo i nie powiem, że nerwy też..
Dlaczego ? 
Heh.. Chciałam dobrze, ale noo trudno wyszło jak zawsze.
Niektóre z '' Kwiatonatorek '' z wielkim oburzeniem zaczęły wypisywać, że mam się odczepić, że to konto ( fejkowskie ) jest na pewno Dawida, bo ten ktoś napisał, że zmienia, itd. itp.
XDDDDDDDDDD
No szczerze ? Jak czytałam niektóre odpowiedzi na moje pytania, które wysyłałam to krew mnie zalewała..
Jak można wierzyć w takie brednie ? 
Jeśli ktoś, np. z chłopaków napisze, że jest w ciąży no to też uwierzycie ? 
LOOOOOOOOOL.
Nie można wierzyć we wszystko co jest napisane w internecie.
Niektóre żądały ode mnie dowodów i wyjaśnień na to, że Dawid to nie Dawid..
Ręce opadają, naprawdę.
Piszę tego posta nie po to, aby kogoś obrazić, tylko po prostu boli mnie to, że są w Polsce tak zdesperowani i zakłamani ludzie, którzy muszą się pod kogoś podszywać. 
Ja rozumiem, że można kogoś podziwiać, być fanem, itd. ale są pewne granice. 
Mam do Was ogromną prośbę. Zgłaszajcie wszystkich fejków Dawida, jakich tylko napotkacie na różnych portalach, a w szczególności na asku. Moim zdaniem to jest chore. Nabierać setki ludzi.. To nie do pomyślenia, sprawiać komuś radość tym, że się odpowiada na pytanie czy wysyła cokolwiek do którejś z fanek, a później okazuję się, że to głupi żart, bo ktoś się podszył pod jednego z idioli.
Także do wszystkich :
Przejrzyjcie na oczy.
Kwiat ma tylko jedno konto.
Nie wierzmy we wszystko co piszą w internecie.
Mam nadzieję, że jakoś do większości dotrze to, o czym dzisiaj napisałam.

Jeśli ktoś chcę wysłać kilka słów do Kwiata lub jakieś zdjęcie, bądź cokolwiek z Nim związane - od Was, proszę o wysyłanie na adres e-mail
kwiatonatorsforever15@interia.pl 
Wszystko będzie publikowane na blogu :) 
ALOHA !

 
 

1 komentarz: