sobota, 4 stycznia 2014

#9893 TOUR & 9893.pl


Cześć Kwiatonatorsi ! ;)
Na samym początku chciałam Wam podziękować za tyle wejść, oraz za miłe słowa jakie od Was otrzymuje na temat bloga.
Bardzo mi miło, że Wam się podoba. ;]

Nasz Kwiat już za kilka dni zaczyna swoją trasę koncertową. Cieszycie się ?
Już w styczniu odwiedzi miasta, takie jak :
10.01 - Sopot
11.01 - Olsztyn
12.01 - Zawieracie ( i to będzie koncert charytatywny, czyli dla fundacji WOŚP.
17.01 - Gorzów Wielkopolski ( czyli w Jego mieście rodzinnym )
18.01 - Szczecin
25.01 - Chełm
26.01 - Rzeszów

Natomiast w lutym Dawid zawita w :
7.02 - Opole
14.02 - Bydgoszcz
15.02 0 Toruń
21.02 - Białystok



Myślę, że to będzie udana trasa, na pewno wszystkie bilety zostaną wyprzedane.
Kurcze , tak bym bardzo chciała pojechać na koncert do Rzeszowa, bo mam tam najbliżej ( ok. 80-90km ), no ale nie mam za bardzo jak, tzn. mam ale to skomplikowane i jeszcze do końca nie wiem czy zgodzę się na taki układ. ;// ;]
Ehhh, no zobaczymy jak to będzie ;)  A Wy ? Wy do jakiego miasta wybieracie się na koncert ? :)
Życzę Wam wszystkim udaanej i dobreej zabawy z naszym ukochanym Kwiatem ♥


Jak wiecie album 9893 to nie tylko płyta, ale i nazwa sklepu internetowego 9893.pl
Jest to kolekcja z produkcją ciuchów promującą ową płytę. Na pewno wiele z Was zawitało na tejże stronie i pewnie niektórzy macie za sobą jakieś zakupy z tej serii :) Osobiście, zastanawiam się nad zamówieniem koszulki z napisem Haters Make Me A Famous, albo bluzy Jest Moc, ponieważ bardzo mi się spodobała ;) Kwiat w niej wygląda niesamowicie i uroczo :D


Przypominam, że na adres kwiatonatorsforever15@interia.pl
możecie przesyłać listy, zdjęcia ( mile widziane zdjęcia w ubraniach z kolekcji 9893.pl ), miłe słowa, podziękowania lub co chcecie, lecz związane z Naszym idolem. Każda taka wiadomość będzie publikowana na blogu, oraz będziemy dążyć do tego, by Dawid zobaczył tę stronę. :) 
Pozdrawiam Was wszystkich, trzymajcie się ciepło i do następnego postu, a będzie On o ... 
Hejterach ! ;)) 

W swoim żywiole ;]

Elegaanciik :D 

A na konieec takie suoodkie ♥

 

2 komentarze:

  1. najfajniejsze bluzy i koszulki z napisami i nadrukami dla KWIATONATORS możecie znaleźć na stronie sklepu SHOCK share&block

    shock.com.pl
    http://shock.com.pl/pl/c/Kwiatonators/26

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jadę na koncert do gorzowa wlkp mam tylko 50 km więc się ciesze że mam tak blisko

    OdpowiedzUsuń