sobota, 11 stycznia 2014

Haters make me a famous !

Witajcie kochani ;*
Przepraszam, że nie pisałam przez kilka dni, ale nie zbyt miałam czas.
Jak wiecie - półrocze, trzeba popoprawiać oceny, powalczyć o średnią. 
Za niedługo ferie, więc na pewno tych postów pojawi się więcej, a przynajmniej taki mam zamiar ;) 


W dzisiejszym poście postanowiłam napisać o hejterach Dawida.
Dość ciekawy temat moim zdaniem, gdyż hejterów nasz idol ma mnóstwo. 
Dlaczego ?
Aaa właśnie i tutaj tkwi odpowiedź.
Dawid Kwiatkowski - młody człowiek, autorytet dla wielu ludzi, bardzo utalentowany, inteligentny, o dobrym sercu i poczuciu humoru. Jak każdy ma wady, ale jest również niesamowicie uzdolniony. Ma swój własny styl, ubiera się jak mu pasuje, ma grzywkę, fullcapa, tworzy muzykę i spełnia swoje marzenia.
Zaczął prosto - od wstawiania coverów na youtuba. Znalazł swoich odbiorców, ludzi, którzy zaczęli Go wspierać. Ma wspaniałych przyjaciół i kochającą rodzinę, a także Nas - Kwiatonatorsów. 


Wracając do hejtów...
Zazdrość i głupota nie znają granic. 
Jest dość spora grupa osób, którzy starają się oczernić, upokorzyć i skompromitować Kwiata, po przez tworzenie jakichś głupich obrazków, stron, np. '' Beka z Dawida Kwiatkowskiego '', z czego w rezultacie, to My mamy beke, że ktoś w internecie w taki sposób pokazuje swoją własną głupotę i idiotyzm.
Często padają obelgi takie jak '' pedał '' ; '' gej ''. 
Pedał bo co ? Bo ma rurki i grzywkę ?
Z tego co mi wiadomo - Polska jest krajem wolnym, tutaj możemy ubierać się jak chcemy i robić to, co chcemy, więc nikomu nic do tego. 
Dawid orientacji jest hetero, a pedał, to może być ewentualnie w rowerze.


 Hejterzy nienawidzą ludzi, którymi nigdy nie będą mogli się stać.
 DRODZY HEJTERZY 
80 % hejterów Dawida Kwiatkowskiego to goście. 
Hmmm czyżby ból dupy ?
To na Twoich ustach jest ciągle Jego imię, to Ty ciągle o Nim mówisz, wypowiadasz się, szukasz informacji, chcesz upokorzyć, życzysz mu niepowodzeń, śledzisz Jego profile na fb czy kanał na yt, to Ty czytasz wszystko co Dawid zamieszcza i publikuje. A teraz odpowiedz sam sobie na pytanie : 
Po co ?
Skoro Go tak bardzo nie lubisz, za to, że jest rozchwytywany, że coś robi ze swoim życiem, za wygląd, za to, że ma odwagę walczyć i spełniać marzenia, to po jaką cholerę się Nim interesujesz ? 
Czyżby Twoje życie było zbyt mało kolorowe ? 
W takim wypadku, to chyba z Tobą jest coś nie tak, a nie z Nim.. ;) 


Rozumiem, że można kogoś nie lubić, rozumiem, że można mieć inne upodobania względem muzyki,
rozumiem, że każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii. Wszystko w porządku, ale jeśli nie masz do powiedzenia nic konstruktywnego i nie potrafisz uzasadnić swojej krytyki, to nie otwieraj gęby, bo na dobre Ci to nie wyjdzie
Chcesz być fajny , bo kogoś shejtujesz ? Sorry, tym nikomu nie zaimponujesz !
Ludzie nie znają granic. Jak można włazić z butami w czyjeś życie tylko dlatego, że komuś coś wychodzi ?
Jakim człowiekiem trzeba być, żeby życzyć komuś jak najgorzej ? 



Nie, nie boję się hejtów na Dawida, a wiecie dlaczego ?
Bo jest dla mnie kimś mega ważnym w moim życiu. Kimś, kto pokazał mi, że warto walczyć i spełniać marzenia. Wiem, że mimo tego wszystkiego co ludzie nie wymyślają - Dawid zawsze będzie robił to, co robi. Jestem za Nim całym sercem i nie boję się tego, że ktoś o Nim coś źle powie. 
Na każdą niekonstruktywną krytykę mam argument. Nie obchodzi mnie to, że komuś nie pasuje fakt, iż dla mnie jest On KIMŚ. W dupie mam opinie innych na ten temat. Ja wiem czym się kierować w życiu i kogo słuchać.. 
Jestem Kwiatonator i jestem z tego dumna i zawsze będę ! 



'' Osobom, które mają wpisane w akt urodzenia pomiędzy imieniem a nazwiskiem słowa "hejter Kwiatkowskiego" po prostu dziękuję. To m.i Wasza zasługa, że robię to co lubię. Dajecie mi kopniaka w dupsko, o którym mówiłem już tyle razy i nie zamierzam więcej się powtarzac. Możecie skakać, możecie płakać - nie wiem jaka będzie Wasza reakcja na to, że napisałem o Was CAŁY JEDEN POST NA BLOGU. Może stwórzcie kolejne demotywatory, kwejki czy memy. Twórzcie, na tym kończy się Wasza kreatywnośc. PRZEPRASZAM, zapomniałem, dodam jeszcze, że Waszą mocną stroną mocy jest opisywanie mnie epitetami nie z tej ziemi, bardziej chyba na określenie tych słów pasuje termin onomatopeja, ale sam już nie wiem.
Moje imie musi dobrze smakować, skoro ciągle jest na czyichś ustach. ''


Przypominam o wysyłaniu zdjęć, listów lub czegoś, co chcielibyście, aby znalazło się na blogu i co Nasz Kwiat mógłby śmiało przeczytać ;) 
adres e-mail : 
kwiatonatorsforever15@interia.pl
ALOHA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz