środa, 22 stycznia 2014

Basia Skitek [*]

Cześć Wszystkim.
Jak już za pewne wiecie, przedwczorajszego dnia ( 20.01.14r. ) o godzinie 23:07 z tego świata odeszła Nam bardzo bliska osoba.
Jedna z Naszych sióstr. To smutna, poruszająca i przykra wiadomość dla każdego z Nas. 
Basia - młoda dziewczyna, chorująca na białaczkę. Jej marzeniem było spotkać Kwiata, na którego koncercie miała się już za niedługo pojawić.
Trudno jest się pogodzić z odejściem kogoś, kto był bliski nawet jeżeli się tej osoby nie znało w rzeczywistości. Ona była jedną z Nas. Kwiatonatorka i Saszanatorka. 
Dziewczyna, która miała przed sobą długą drogę. Jednak ta droga, niestety dobiegła końca szybciej, niż się spodziewaliśmy.
Miejmy nadzieję, że tam w górze, jest Jej lepiej, że jest szczęśliwa i czuwa nad każdym z Nas.
To zdarzenie poruszyło nie tylko internet, całą Naszą rodzinę, ale także i Kwiata.
Gest z Jego strony wobec Basi, był moim zdaniem bardzo na miejscu.
Dawid przejął się zaistniałą sytuacją. Odwołał koncerty do dnia 24.01, prawdopodobnie z tego powodu.
Na TT zamieścił wpis : 
a także nagrał cover dla Basi  : 

Myślę, że taką postawą Dawid pokazał Nam, ile znaczą dla Niego fani. 
Jak ważni dla Niego jesteśmy. 

Chciałam pochwalić także Was.
Komentarze pod postami Dawida oraz pod postami w różnych grupach, świadczą o tym, jak ważna była dla Was Basia mimo tego, że jej dobrze nie znaliście.
To piękne z Waszej strony. 

Odeszła jedna z Naszych sióstr.
Niestety w Jej przypadku choroba wygrała, ale dla Nas Basia Skitek na zawsze będzie w sercu.
Nigdy jej nie zapomnimy, Jej i Jej walki z białaczką.
Bardzo współczuje bliskim, rodzinie i przyjaciołom, bo to musi być dla nich straszne przeżycie.
Czasami tak w życiu bywa. Możemy mieć o to żal, możemy być źli, bo to nie sprawiedliwe. 
Dlaczego Ona ? 
Niestety, każdy z Nas ma policzone dni w księdze życia. To smutne, lecz prawdziwe. 

Nigdy o Niej nie zapomnimy.
ZACHOWAMY CIĘ W SERCU NA ZAWSZE.
Basia [*]

PS. Zapraszam do wysyłania listów do Kwiata, zdjęć, filmików dla Niego i wszystkiego, co tylko byście chcieli, aby zostało zamieszczone na tym blogu. Jeśli ktoś chciałby napisać posta, żaden problem, na pewno opublikuje.
kwiatonatorsforever15@interia.pl

6 komentarzy:

  1. Pięknie o tym napisałaś.
    Niestety lub stety my musimy żyć dalej :(
    Dziennie odchodzi bardzo dużo osób a my musimy się z tym pogodzić...
    Basia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie jest trudne, ciężkie i niezrozumiałe, najbardziej w takich chwilach jak ta, kiedy odchodzi ktoś bliski. Tak, czas biegnie nie ubłagalnie ale nigdy nie zapomnimy o Naszej siostrze [*]
      Razem to przetrwamy. Basia na zawsze w naszych sercach !

      Usuń
  2. Za każdym razem jak to czytam mam łzy w oczach ;c nawet Jej nie znałam, ale zrobiło mi się tak cholernie przykro jak zaczęłam czytać o Basi :c /Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji poznać Basi ale naprawdę mi jej szkoda gdy się o tym dowiedziałam płakałam całą noc może to dziwne bo jej nie znałam ale zmarła moja SIOSTRA mu kaiatonators jej nigdy nie zapomnimy [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Rycze . :'(
    Nigdy nie zapomne :(

    OdpowiedzUsuń