piątek, 31 stycznia 2014

Wiem, że...

Czeeeść kochaani :*
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale nie miałam zbytnio czasu.
Ferie,ferie,ferie - achh już dobiegają niestety końca, a niektórym pewnie dopiero się zaczną.
No cóż, taka kolej rzeczy. 
Posty będę teraz dodawała raz na tydzień, ponieważ zacznie się szkoła no i nie wiem czy będę się wyrabiała, ale jeśli któreś z Was, chciałoby napisać kilka słów od siebie, to bardzo zachęcam do wysyłania tekstów na adres e-mail podawany zawsze na końcu notki lub z zakładce ''kontakt''.



Dzisiaj mam dla Was trochę nowości, bo nie ukrywam - narobiło się dość zaległości XD
 ale mi się zrymowało :DD

Na początek dość ważna sprawa, a mianowicie jak większość z Was zauważyła - Kwiat na swoim fp napisał : 
Dowiedziałem się dzisiaj niechcący o akcji organizowanej przez "młodego milionera", która ma na celu zarobienie na ludziach pieniędzy i chyba zniszczenie mojej osoby, lol. Cała akcja promowana będzie przez "internetowe fejmy", którym za to zapłacono. Oczywiście przejmuję się tym jak niczym, haha z tym, że no pewne osoby niedługo będą srać po gaciach - karma wraca, a już ja się do tego przyczynie. Nie wysyłajcie żadnych SMS, pamiętajcie, że to jedna wielka ściema, ma się pojawić jakieś niby video stworzone przez zakompleksionego grafika, za które będzie trzeba zapłacić i coś tam...
Coraz bardziej szkoda mi ludzi... zawiść, zawiść wszędzie.

Oraz : 
Proszę bardzo, screen wiadomości Pana milionera do jednego z mojego kolegów Szymona Kulika... "wszystkie fejmy!" hahahaha najlepiej, taki sobie żarciszek milionerek strzelił
czego się nie zrobi by zarobić... ehhhh... tylko nie dajcie się nabrać. Lecę do parufy Saszan, ruda małpa - I am commin'!
 

Ludzie są naprawdę żałośni, jak można wymyślać takie głupoty ? No po co ? Nigdy tego nie zrozumiem.
Kwiat nikomu nie zawinił, nikomu nie wchodzi w drogę.. Ale widać niektórymi ludźmi kieruje nienawiść, zazdrość, a jedynym ich zajęciem jest siedzenie na dupie przed komputerem i hejtowanie kogoś za to, że Mu się coś udaje w życiu i coś robi w tym kierunku, który kocha i  aby był jak najlepszy. 
Także apeluje : 
Jeżeli ktoś z Was lub z Waszych znajomych otrzymał jakąś podobną wiadomość - nie odpowiadajcie, nie wchodźcie w podane linki, bo to oszustwo. 

News : Premiera najnowszej piosenki Dawida odbędzie Cię na koncercie w Warszawie i będzie nosiła ona tytuł '' Wiem, że ''.
 
 Nie wiem czy Wszyscy widzieliście, ale ostatnio Kwiat wrzucił na swojego bloga kilka zdjęć z dzieciństwa, oto one ;))




Noo słoodziak z Niego byył i nadal jest <3 

Aktualnie Dawid jest w studio i zaczyna pracę nad kolejną płytą ;)
Już się nie mogę jej doczeekać ♥


A wiecie co ? 
Ostatnio z przyjaciółką rozmawiając na omegle.com trafiłam na Dawida..
Normalnie to był taki szook i wgl sytuacja nie do opisania.
W pierwszej chwili złapałam zawiasa i pomyślałam : 
'' O kur*a czy to On ? Czy to naprawdę On ? Yeeaahh taaakk !! ''
I takaa wielka radość nagle mnie wzięła, zaczęłam płakać, cała się roztelepałam, normalnie nie wiedziałam co mam mówić, co robić.. 
Ehhh niestety Dawid mnie nie słyszał, zupełnie nie wiem dlaczego i napisał, że nie słyszy i, że : 
'' Koleżanka czesze mi włoski hehe '' ;D 
I faktycznie jedna z Jego koleżanek bawiła się Jego włosami, tzn. coś tam mu czesała, jakieś kucyki hahaah czy coś. Zdąrzyłam tylko napisać, że Go kocham :DD
Boże, jakie to były emocje.. Kurcze tak bardzo chciałabym z Nim porozmawiać na żywo, spotkać Go, być na koncercie, no cokolwiekk <3 ;) 
Nawet mi się dzisiaj śniło, że sobie z Nim tak o po prostu rozmawiam..
Ale ja wierze, ja wiem, że kiedyś spełnię to marzenie, jestem pewna.. ;) 
A może Wy chcielibyście się podzielić wrażeniami z koncertów, spotkań z Dawidem ? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych emocji. 
Także zachęcam do wysyłania wszelkich tekstów na adres e-mail
kwiatonatorsforever15@interia.pl 

Co do przyszłego posta, który się pojawi w przyszłym tygodniu, na pewno znajdziecie tutaj jakieś nowości, oraz poszukam śmiesznym memów, obrazków z Dawidem, a także co posiadam z Nim związanego ( w sensie, że płyte, jakieś plakaty, itd. dam zdjęcia )
Jeśli i Wy też coś macie, jakieś zdjęcia, obrazki, cokolwiek, to proszę wysyłajcie mi je na pocztę, na pewno umieszczę tutaj na blogu. W końcu to Nasza wspólna działalność. :)
Jest możliwość też napisania posta. Wystarczy tylko wysłać tekst na e-mail.
Na dzisiaj to tyle.
ALOHA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz