piątek, 16 maja 2014

Dawid dla Nas i tak wygrałeś !

Jestem zła, smutna, wściekła, zawiedziona, chcę mi się płakać, płacze, nie mogę znieść myśli, że Dawid i Janja odpadli.. 
Moim zdaniem to wszystko było ustawione. Nie wierzę w to, że mieli mniej głosów od pozostałych dwóch par. Tym bardziej, że w tym odcinku szczególnie poszło im znakomicie, więc dlaczego odpadli? Nie mam zamiaru obrażać nikogo z jurorów, nikogo z tancerzy czy kogokolwiek innego. Nie będę obwiniać kogoś za to, co się stało. Jest mi po prostu przykro, bo Dawid i Janja dawali z siebie naprawdę wszystko. Poświęcili się temu całkowicie. Walczyli i to się liczy. Nie zgadzam się z werdyktem i to już nawet nie chodzi o to, że jestem Kwiatonator, po prostu dla mnie to jest niesprawiedliwe, nie powinni odpaść. To cholerne uczucie widzieć najważniejszą osobę w życiu, która płacze. Najgorsze. Nie od opisania. Płakałam razem z Dawidem i płacze nadal, bo dla mnie to jest nie do pomyślenia, no nie do pojęcia. Kurde, jest mi tak bardzo smutno, że nie mogę.. Nawet nie wiem co mam już napisać. Dla mnie i tak wygrali. Dali z siebie wszystko, byli najlepsi. Oni odpadli z programu, ale nie z mojego serca !
Włożyli wiele pracy, trudu i wysiłku. Ćwiczyli na każdym kroku. W deszczu, w słońcu, w drodze do sklepu, podczas jazdy motorem, dosłownie wszędzie...
Ehhh ;//
Jeszcze mały apel do niektórych Kwiatonator:
Rozumiem Wasze zdenerwowanie, bo i mi jest z tym ciężko, ale naprawdę nie warto rzucać obelgami w strone kogokolwiek z polsatu, bo to Nam nic nie da. Dawid na pewno nie byłby z Nas dumny czytając niektóre komentarze jakie pojawiły się pod postami w grupie czy stron z TzG. 
Mimo wszystko, gratuluje Anecie i Stefano oraz Joannie i Rafałowi, życzę im powodzenia. Niech wygra '' najlepszy ''.  

DAWIDZIE DAŁEŚ Z SIEBIE WSZYSTKO.
JESTEŚ NAJLEPSZY.
KOCHANY PAJACYK.
W NASZYCH SERCACH WYGRAŁEŚ !












1 komentarz:

  1. i tak byli najlepsi!
    http://julie-s-world.blogspot.com/2015/05/koncert-dawida-kwiatkowskiego-pop.html

    OdpowiedzUsuń