wtorek, 18 marca 2014

'' Jak zostałam Kwiatonator ? '' - historia Magdy. ;)

Cześć kochani :*
Dzisiaj dla mnie szczególny dzień, chociaż spędzam go w łóżku i z ciepłą herbatą, ponieważ jestem chora.
Ale to nic, mimo tego mój humor jest bardzo dobry.
Dzisiaj, 18 marca mija mi 8 miesięcy jak jestem Kwiatonator. ;) 
Przez ten czas wiele się w moim życiu zmieniło, oczywiście na plus.
Poznałam mnóstwo wspaniałych i kochanych osób, zrozumiałam wiele wartości, na które nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi. Szary dzień dzięki Wam i Dawidowi staje się dla mnie piękny. 
Wiem, że nadejdzie dzień, w którym tak jak część Was - spełnię swoje marzenia.
Niedługo Dawid ogłosi nowe daty koncertów i mam ogromną nadzieję, że znajdzie się wśród nich Rzeszów.
Obiecałam sobie, że tym razem mi się uda i mam zamiar tego dotrzymać. :) 
 
A teraz przechodząc do głównego tematu dzisiejszego posta zapraszam do przeczytania historii jednej z naszych Kwiatonatorek ; ) 

"Jak zostałam Kwiatonator" 
Już dokładnie nie pamiętam jak dokładnie "odkryłam" Kwiata to chyba przez te filmiki na youtobe. Chociaż niektóre osoby coś o nim mówiły u mnie w mieście, ale później to jakoś ucichło. Dopiero pod koniec Sierpnia 2013r. zaczęłam częściej słuchać jego coverów na yt. ściągałam jego słodkie fotki i piosenki śpiewane przez niego takie jak: "Jak zapomnieć", lecz tak dokładnie Kwiatonator jestem od początku Września 2013r, ale do rzeczy. 
Dlaczego jestem fanką Dawida? Dawid jest dla mnie (nas Kwiatonatorek) wzorem do naśladowania, on SAM tak na prawdę spełnił swoje marzenie, dążył do jego realizacji i przede wszystkim nie poddał sęe, a to najważniejsze. Kurcze aż sie popłakałam :c Kocham go tak jak my wszystkie. Kwiatonators, to jedna wielka rodzina Kochamy go za to, że sie nie poddaje, nie przejmuje się tymi wszystkim hejtami ma to po prostu w dupie i pozytywnie KOCHAMY GO ZA TO!!!<3 Też mam swoje marzenie i spełnię je jestem tego pewna.W końcu pojadę na koncert Kwiata i poznam go, porozmawiam, przytulę to właśnie jest moje marzenie ale spełnię je bo sam Dawid pokazał że marzenia jednak sie spełniają, więc ja właśnie mam zamiar spełnić swoje! 
To na tyle pozdrawiam Magda.

Bardzo dziękuje Madzi za nadesłanie tego tekstu. ;)
Jeśli i Wy chcecie podzielić się swoimi przemyśleniami, wrażeniami z koncertu, czy też ciekawymi zdjęciami - bardzo gorąco zachęcam do wysyłania na adres e-mail :
kwiatonatorsforever15@interia.pl
 

1 komentarz:

  1. hej postanowiłam wrócić do blogowania, tak więc zapraszam do sb + też jestem Kwiatonator <3
    http://smuszka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń